Ole şapkadan tavşan çıkardı
"Alkışı çok görmeyin Beşiktaş'a!" diyecektim ki; yine klasik ölü top zaafı geldi.Futbol mu, sonuç mu Tabii ki; sonuç.Bu manada Beşiktaş ikincisini az daha başarıyordu.Ben de, "Kazanan haklı olduğuna göre alkışı çok görmeyin bu takıma!" diyecektim ki; yine klasik ölü top zaafı; hevesimizi yarım bıraktı. Yazık!Yine de diyorum ki; kimse kusura bakması
22.08.2025
153
