Gazze'de açlıktan ölüyorlar
Daha önce Gazze'de bebekler, yeni doğanlar ve hastalar; genellikle yetersiz beslenme ve gıda eksikliği gibi dolaylı sebeplerle ölüyordu. Ancak şu an insanlar doğrudan açlıktan ve susuzluktan ölüyorlar. Yani çocuk, sadece açlıktan, hiçbir şey yemediği için can veriyor; bu artık yetersiz beslenme değil, direkt açlık ölümüdür. Manzara gerçekten çok ço
22.07.2025
150
