25 yıl zorunlu mu
Soru: 58 yaşındayım. 1967 doğumluyum. SSK girişim 27 Nisan 2008 olup 4500 gün primim var. Hâlâ çalışmaktayım. Ama sağlığım çok elverişli değil. Ne zaman emekli olabilirim Bir de 25 yıl zorunlu mu 17 yıl çalışma hayatım var. Engül BİLGİN Cevap: Yaş haddinden emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 4500 gün prim ödeme ve 58 yaş şartlarına tabi
28.09.2025
182
