Doktordan utanıyorum
47 yaşındayım. İdrar yaparken kan geldi. Prostat için muayene eder diye korkumdan, utancımdan doktora gidemiyorum. Ne önerirsiniz Bence bu yaşta doktordan utanmaktan utan. Hiç doktordan utanılır mı "Utanmaktan patır patır kanser oluyoruz" desek boşa gitmez herhalde. Korkunun ecele faydası yok. Prostat varsa muayenesi de var. Erkeklerin 45 yaşından
22.06.2026
35
