Ülkemizdeki bereketsizlik sizce neden
Konuyu ilk gündeme taşıyan Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan oldu. Dedi ki "Faizin olduğu yerde bereket olmaz"Evet, ülkemizde çok ciddi bir bereketsizlik var. Bereketsizliği her alanda görüyor ve yaşıyoruz:Mesela futbola bakalım...Türkiye-Avustralya maçında 30 şut atmışız. Bir maçta 30 şut atıp gol atamayan ilk ülke olduk. Hatta 30 şut atıp gal
Bugün
49
