TÜRKİYE için bir turnuva daha sona erdi... 24 sene beklediğimiz ve büyük umutlarla katıldığımız Dünya Kupası'ndan gerçek kimliğimize yakışır bir maç ile veda ediyoruz. Oynadığımız Avustralya ve Paraguay maçlarında aldığımız mağlubiyetler sonrası, ABD karşısında oynadığımız iyi futbolla aldığımız 3-2'lik galibiyet, bir nebze olsa da bizi mutlu etti.
✶✶✶
BU maç bizim için önemliydi. Çünkü Türkiye, turnuvadan böyle elenmemeliydi. 'Bizim Çocuklar'ın sahaya bir karakter koyması gerekiyordu.
Ve bunu da başardılar.
✶✶✶
GELELİM sahaya...
ABD karşısında oynadığımız futbol bize işte istediğimiz Türkiye bu dedirtti. Oynanan futbolun yanı sıra sahada öyle bir isim vardı ki, oyunuyla herkesi mest etti. Gerçek yerinde oynayıp, sorumluluk aldığında neler yapabileceğini bir kez daha herkese gösteren o isim, büyülü ayaklarıyla takımı yöneten;
Arda Güler'di...
Dünyanın en büyük kulüplerinden birinde oynayan, Milli Takımımızı'nda yıldızı Arda Güler, galibiyetin mimarıydı.
Tabii unutulmaması gereken asıl konu, yenildiğimiz ilk iki maçta da Arda'nın neden iyi olduğu bölgede kullanılmadığıydı...
Neden
✶✶✶
Arda'nın dışında dün sahada oynadıkları futbolla beğenilen, 4 farklı isim daha vardı;
- Defansta; Ozan Kabak
- Sol bekte; Eren Elmalı
- Orta sahada; Salih Özcan
- Sağ kanatta; Oğuz Aydın
Bu isimlerin sahada koyduğu karater, oynadıkları futbol bize ilk iki maçta neden yoklardı sorusunu sorduruyor.
Neden
Çünkü, takımda iyi oynamadığı zaman bile bir türlü dokunulamayan Hakan Çalhanoğlu ismi. Milli Takım forması altında oynadığı maçlarda takıma katkısı belli olan Çalhanoğlu'nun, ne durumda olursa olsun vazgeçilmez olması.

30