Bir oyun...
Tıpkı Plandemi gibi...
ABD Ulusal İstihbarat Direktörü Tulsi Gabbard, görevinin son gününde Çin'de yürütülen koronavirüs araştırmalarını ABD'nin fonlandığını ve bu araştırmaların pandemiye neden olduğunu söyleyerek konuyla ilgili belgeler yayınladı malûm...
Evet, ABD-ÇİN ortak yapımı virüs!
Dünyayı hep birlikte ele geçiriyorlar.
İsrail Terör Örgütü'nü kuran Evanjelistler, "sözde süper güçler" ABD'nin, Çin'in, Rusya'nın Hindistan'ın da patronu.
Bizde, dış politika uzmanı takılan bazı kelleler ile ekranları kaplayan "her-çokologlor", ikide bir "ABD-Çin rekabetinden" bahsediyorlar...
Aptal herifler!
Bütün krizlerin bu ikisine ve esas olarak da "patronaja" yaradığını görememek için aptal olmak lazım.
Sadece Türkiye'den baksanız, durumu görürsünüz.
Plândemi tezgâhı, Türkiye'yi perişan etti, dengelerini bozdu...
İktidar "piyasa iyice çökmesin" diye faizin tepesine binmeye çalışırken, sıkıştırılan balon patladı.
Ardından "Asrın Felâketi" de gelince, iyice sıkıştık.
Bu sıkışıklık, bizi bazı noktalarda iyice hareketsiz bıraktı.
Türkiye, İsrail Terör Örgütü'nün soykırımına karşı çok daha fazla etkili olabilirdi ama içine düşürüldüğü durum elini ayağını büyük ölçüde bağladı.
Biz bu süreçte "Terörsüz Türkiye" adımları ve Yeni Suriye işleri ile uğraşarak "çok kötü durumlara" düşmemeye çalıştık.
"İç cephe" meselesi o mesele.
"Beka" meselesi o mesele.
"Bu iktidar giderse Türkiye iyice zora girer" meselesi o mesele.
"Devlet aklı" uygulamaları da...
Hepsi...
"Büyük Oyun" devam ediyor...
Bizi resetlemeye çalışıyorlar.
İsrail-ABD oyununda hedef ülke Türkiye.
Bu oyuna İran da dâhil, arzu ettiği için değil, sürüklendiği için dâhil.
Çin, Rusya da oyunun oyuncuları...
ABD ile İran arasındaki sözde savaş kimlere yaradı
Soykırımcı İsrail'e –nasıl yaradığını izaha gerek yok- yaradı.
ABD'ye yaradı; etkinliği arttı, dünyanın en büyük petrol ihracatçısı oldu.
Rusya'ya yaradı, enerji zengini ülke olarak fiyat artışları sayesinde ekonomisini toparladı.
Çin'e yaradı, "savaş gürültüsünde" enerji stoklarını arttırdı.
İran'dan uygun fiyatla petrol çekti.
İran'a yaradı; "rejim" sıkıştığı yerden çıkartıldı, alttan alta petrol satışına devam etti, Çin'den kaynak girişi sağladı, artı bloke edilmiş milyar dolarları serbest bırakılma yoluna girdi.
Türkiye'ye gelince...
Olan yine bize oldu.
Tam ekonomiyi toparlamak için adımlar atılıyordu ki bir büyük darbe daha geldi.
Trump delisi konuştukça, biz vurulduk.
Bizi boğmak isteyenler kazandı!
ABD-Çin rekabeti filan yok!
İşbirliği var.
Oyunu İsrail'i kurduranlar tezgâhlıyor...
Ve Arz-ı Mev'ud'un yolları tıkır tıkır döşeniyor...
Bu sapkın projenin önünde engel olarak gördükleri sadece Türkiye.
Recep Tayyip Erdoğan da "yıpratıla yıpratıla" sahneden indirilmesi gereken bir Lider onlar gözünde...
Her liderliğin bir sonu var.
İnsanoğlu bir yere kadar.
Ben, Sayın Erdoğan'dan sonrasını düşünüyorum.
Zira...
Sayın Erdoğan'ı yürekten destekleyen herkes "Recep Tayyip Erdoğan başta oldukça hiçbir şey olmaz Allah'ın izniyle" diyorlar.

29