Kastamonu, Araç, Karabük, Gerede, Ankara...
Bolu, Kocaeli, İstanbul...
Nabız tutuyoruz.
Bizde nabız tutma işi hiç bitmez.
Bugüne kadar seçim sonucu tahminlerimde hiç yanılmadım.
Zira şirketim yok, ince hesaplarım yok.
Nabzı birebir tutuyorum ve olduğu gibi yazıyorum.
Bundan dolayı da kızanlar çok oluyor bana.
"Genel seçimi ve Cumhurbaşkanlığı seçimini Ak Parti/ Erdoğan kazanır ama Erdoğan ancak ikinci turda kazanır!" dediğim için hem Ak Partililer hem de CHP'liler kızmıştı.
Erdoğancılar ve Kılıçdaroğlucular işi birinci turda bitireceklerinden emindiler.
Sonuç her iki tarafı da yanılttı.
Her zamanki gibi beni haklı çıkartttı.
Öte yandan .
Ak Partililer yerel seçimde ağır yenilgi beklemiyorlardı.
"Kötü sonuca hazır olun" dedim diye feci köpürdüler.
Ne yani yalan mı söyleyeyim
Neyse o.
Bugün de "Bu Pazar seçim olsa" sorusuna cevap vereyim de kızan kızsın.
Bu pazar seçim olsa ve Özgür Özel'in yeni partisi de hazır olsa yüzde 25 oy alır.
CHP, bu haliyle bile yuzde 5'i bulur.
İyi Parti Yüzde 5,
DEM yüzde 8,
MHP yuzde 7,
Yeniden Refah Partisi ve Anahtar Parti yüzde 3'er, Zafer Partisi yuzde 2, TİP ve diğerleri yüzde 3. AK Parti yüzde 32.
Kararsız, oy vermecek olan yüzde 7 filan.
Yani... Cumhur ittifakı ile devam.
Cumhurbaşkanlığı seçimine gelince.
Sayın Erdoğan, bu pazar seçim olsa ilk turda yüzde 50'yi aşar.
Rakibi Mansur Yavaş da olsa, Özgür Ozel de olsa aşar.
Vatandaşın iktidara kızdığı işler çok ama alternatifsizlik boynunu büküyor.
CHP saçmalayıp durunca, diğerleri hatırı sayılır etki uyandıranayınca...
Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olma endişesi taşıyan vatandaş, "Mevcutla bir dönem daha!" diyor.
Bugün bunları yazdım diye bana kızanların en az yarısı, 'Bu sefer de Erdoğan!" diyecektir emin olun.
Zira...
İktidara kızmak başka, oyu götürüp "Evdeki bulgurdan da edecek birilerine vermek" başka.
Siz sosyal medyaya bakmayın, bana bakın
Durum bu.
Anketçilere de bakmayın
Bir de bu durum beni memnun ediyor sanmayın.
Şöyle güçlü, üretken bir muhalefet olsa da...
Hayırda yarış görsek.
Muhalefet bu kadar zayıf olunca...
İktidar da bizi gıcık ediyor bazen.

32