Selda abla, benim sorunum boyumun 156 cm olması. Ne dersin bilmem ama şunun farkına vardım; Türk kızlarının zengin olması için 180 boyunda olması yeterli... Bir kere ya manken oluyorsun ya oyuncu.
Kocanın ise en zengini talip oluyor. Son örneğini dün ekranda gördüm; kızı program sunsun diye çıkartmışlar, Allah affetsin, benim yüzüm yanında taş bebek! Ama şöyle bir farkla Selda abla, arkadaşın bacak boyu benim toplam boyumdan uzun!
Bundan da şu sonuç çıkıyor; yüz şeklin, burnun, kaşın, kirpiğin, (affedersin) memelerin, karnın, kalçan, çarpık bacakların ve tüm yağların düzeltilebiliyor ama cüce boyunun çaresi yok! Sizi eğitiminiz ve kültürünüz de kurtarmıyor, çünkü dediğim gibi erkekler sadece endama bakıyor! Abla beni teselli et, biliyorum sen de kısa boylusun...
Rumuz; Miray AH MİRAY AH
S.U. CEVAP;

14