Böyle kapanış mı olur!
Atsaydık bir gol...Berabere bitirseydik ilk iki maçtan birini, şimdi 4 puanla en iyi 3'üncüler arasındaydık. Daha turnuva başlamadan aklımıza gelen, mantığımıza yatan senaryo olsaydı ve gruptan lider çıksaydık, şimdi Bosna-Hersek rakibimiz olmuştu son 32 turunda.Biz nasıl çekmeyelim 'ah'lar 'vah'lar ya, nasıl!İlk iki maç sonrasında herkesin "Yenili
Bugün
21
