Medya dünyasının birinci gündemi Ankara'da yapılacak NATO Zirvesi.
Aslında sadece medya dünyasının demek biraz eksik kalır Ankara'da yaşayan hemen herkesin gündemi NATO Zirvesi.
Olağanüstü ve abartılı güvenlik tedbirleri bir çok Ankaralının canına tak etmiş durumda.
Hatta, "Macron sabah sporu yapabilsin" diye Başkent'te parklar kapatılıyor.
Yani aynı Macron kendi ülkesinde spor yapabilmek için park kapatsa ülke ayağa kalkar ve muhtemelen koltuğunu kaybeder.
Gelelim asıl konumuza.
Zirveyi takip etmek isteyen muhalif medyaya tabi ki onay verilmemiş.
Baştan söyleyelim.
Biz "Muhalif Medya" değiliz, doğruları dile getiren medyanın temsilcisiyiz.
NATO Zirvesi'ni takip etmek için de başvuru yapmadık.
Banane NATO'dan! Diyen bir zihniyetteyiz.
Ne konuşacaklarını, niye ülkemize geldiklerini zaten biliyoruz.
Merak eden varsa da anlatalım.
Haklarını yemeyelim zirveyi takip için başvuru yapsak da izin vermezlerdi.
Bu konuda istikrar içindeler.
Ekonomide yakalayamadıkları istikrarı Millî Gazete'ye ambargo uygulamakta yakaladılar!
Hemen her dönem de başımız dertten kurtulmuyor gibi gözüküyor ama biz böyle mutluyuz. En başta vicdanımız rahat.
Ağa babaları genelde bizden rahatsız oluyor.
Doğruları duyunca rahatları kaçıyor.
Bu türler genelde etraflarında yalaka tipleri barındırıyorlar.
Tüm bu gelişmeler yaşanırken ilginç bir tablo ortaya çıktı.
Hatta bu satırları yazmamıza sebep olan gelişme.

9