Son bir yılın en mide bulandıran olaylarından biri de belediye başkanı ve milletvekili transferleri...
Onlarca vekil ve başkan, arka arkaya iktidar partisine geçti. Anlaşılan o ki sırada daha birçok isim var!
Muhalefet partilerine göre bu transferlerin nedeni "tehdit" ve "siyasi rüşvet!"
Haklı olarak gidenlerin ardından "çok fena" konuşuyoruz... Ayıplıyoruz, kınıyoruz, yerden yere vuruyoruz.
Koltuk sayıları gittikçe azalan muhalefet partileri de en az bizim kadar şikayetçi!
Ancak hepsi çifte standartlı:
Gidene "hain" diyorlar ama kendilerine katılanlara da "kahraman" muamelesi yapmaktan geri durmuyorlar!
★★★
Oysa bu transfer meselesi, halkı siyasetten soğudu.
Siyasetçilere duyulan güveni sıfırladı.
Herkese "Satılabilir", herkese "Hain" diye bakar olduk.
Ne ilginçtir ki hiçbir parti, bu sorunu kökten çözmek için bir adım atmıyor!
Oysa yapılabilecek bazı şeyler hala var:
Bu transferleri doğru bulmuyorsan, sadece senin partinden gidenler olduğunda kıyameti koparmayacaksın...

14