Ama İsrail'in bombası var! Ama neden Türkiye

1

Neden Türkiye İtirazınıza ne yazık ki haklısınız diyemeyeceğim.

Evet! İsrail'e bir operasyon yapılacaksa ki yapılmalıdır; bunu Türkiye yapabilir, bunu Türkiye yapmalıdır.

Zira; İsrail'in işgal ettiği topraklar dahil, bölge, dün tamamen Osmanlınındı. Osmanlının varisi olması hasebiyle bölgenin huzuru ve istikrarı öncelikle Türkiye'yi ilgilendirir.

Kaldı ki, İsrail'e karşı yapılacak bir harekatı da en başarılı şekilde, en az hasarla yapabilecek ülke de Türkiye'dir...

Eğer Çin ile beraber, gelecek dünyanın iki kutbundan biri olacaksa, ki biz bunun böyle olacağını bu sütunda yazdık;

Bölgenin ve Müslüman dünyanın başına musallat olan İsrail belasını Türkiye defetmelidir.

2

Bomba meselesine gelince...

Bütün çılgınlığına ve kudurmuşluğuna rağmen İsrail bile nükleer bomba kullanamaz.

Çünkü en akılsız-izansız akıl sahibi bile bilir ki böyle bir eylemin oluşturacağı yıkım kendisini de yok eder.

Dünyada cennet isteyen Yahudi için bu katlanılamaz bir hakikat olarak onların elini-ayağını bağlar.

Ayrıca; korkaklığı nedeniyle, Yahudi kavminin zoru gördüğünde, yaşaması karşılığında başkasının boyunduruğu altına gireceğini tarih bize fazlasıyla göstermiştir...

Dahası;

Ötesi;

Hani; hini hacette