6-7 ay önce biriyle tanıştım. Benden bir yaş büyük olduğunu, bilgisayar programcılığı bölümünü bitirdiğini söyledi. Ancak söylediği her şey yalanmış...
Güzin Ablacığım, haklı mıyım, yoksa fazla mı abarttım bilmiyorum. Şu anda doktorluk yapmakta olan 27 yaşında genç bir kadınım. Yaklaşık 6-7 ay önce biriyle tanıştım. İkimiz de birbirimize uzak şehirlerde yaşıyoruz. Uzak olduğumuz için toplam 3-4 kez yüz yüze görüştük ama bu süreçte telefonla sık sık konuştuk. Tanıştığımız dönemlerde bana benden bir yaş büyük olduğunu, bilgisayar programcılığı bölümünü bitirdiğini söyledi.
Yanıma geldiğinde her şeyi kendisi ödedi. İlgisi, alakası, tavırları gerçekten çok düzgündü. Kahvaltıya gittiğimizde tabağımı hazırlaması, benim için yaptığı fedakârlıklar...
Çapkın biri de değildi. Ailesinin de durumu iyiymiş. Söylediğine göre kendi evlerinde oturuyorlar. Ekonomik durumu yerindeydi. Henüz askerliğini yapmamıştı.
Son olarak yine buraya geldi, görüştük ve gitti. Sonrasında ben de işe gittim. Bir konudan dolayı T.C. kimlik numarası gerekti.
Akşam kendisinden T.C. kimlik numarasını istedim ama vermedi. Vermemek için de garip garip yalanlar söyledi. Ben yalan söylediğini anlayınca bana, "Ben senden bir şey sakladım. Senden küçüğüm" dedi.
Önce bir yaş küçük olduğunu söyledi. Ben de "Ver T.C. kimliğini" dedim. Sonra "Bayağı küçüğüm" dedi. Sonuçta kimliğini aldım ve baktım ki benden dört yaş küçükmüş. Bana, "Beni birkaç sene geç yazdırdılar." dedi.
Ben de "Sorun o değil. Sorun, bana tanıştığımız günden beri yalan söyleyip bunu saklaman" dedim.
Sonra e-Devlet'ine girdim. Baktım ki söylediği üniversiteden de mezun olmamış. Bana, "Seni kaybetmekten korkuyordum, o yüzden söyleyemedim. Hep söylemek istedim ama cesaret edemedim" dedi.
Telefonda ağladı, üzgün hâlde fotoğraflar attı. "Seni seviyorum, sensiz yapamam. Sil baştan başlayalım" gibi şeyler söyledi.
Ama bence bu basit bir durum değil. Evet, gerçekten delikanlı biri diye düşünmüştüm ama en başından bana yalan söylemiş. Ben yaşına ya da okuluna takılmasam bile...
Beni ikna etmeye geldi ama ben ilişkiyi bitirmek istedim. Çünkü şimdi böyle davranan, onca zaman bunu saklayan biri ileride bana nasıl güven verebilir, bilmiyorum.
Sizce bu durumda haklı mıyım Bu basit bir durum mu, yoksa sizce de ciddi bir sorun mu
İlişkiyi bitirmekle doğru mu yaptım Yoksa ona yeni bir şans tanımalı mıyım
◊ Rumuz: Doktor Hanım
YANIT
Haberin Devamı
14