Hediye Hanım'ı çıldırtan aidat

SON aidat zammını duyunca Hediye Hanım inanamadı.

Bir daha sordu:

-Gerçekten mi Bu kadar artış olur mu

Antalya'da bir sitede aylık aidat 13 bin liradan 20 bin liraya çıkmıştı.

Dahası vardı.

Aidat artışıyla birlikte 100 bin lira da ayrıca isteniyordu.

Çıldırmamak elde değildi.

Komşularını aradı;

"Bu soyguna karşı sessiz mi kalacağız..."

Bütün sitelerde olduğu gibi;

Herkes konuştu. Ama kimse bir şey yapmadı.

Hediye Hanım gözü kararttı ve davayı açtı.

Biliyor musunuz;

Türkiye'nin her yerinden okurlar arıyor.

Fahiş şekilde artan aidatlar, siteleri, apartmanları yaşanmaz hale getiriyor.

İstanbul'da bir sitede 60 bin lira olan aidat var.

Yüzde 100'leri aşan artışlar. Site yönetimini artık ayrı bir sektör haline getiriyor.

Hürriyet'ten Oya Armutçu defalardır yazıyor.

Hukukun yolunu gösteriyor.

Ama dinleyen yok. Yine fahiş zamlar.

Haberin Devamı

Antalya'da Hediye Hanım sonunda dayanamadı mahkemeye gitti.

Ve mahkemede aynen şöyle dedi:

"Ocak ayında genel kurul toplantısı yapıldı. Karar defteri yoktu.120 bin lira aidat toplandı. Diğer aylarda ise 20 bin lira olmak üzere düzenli aidat ücreti belirlendi. 13 bin lira olan 20 bin liraya çıktığı gibi bir de 100 bin lira istendi. Bu davamın sonuna kadar peşindeyim."

Bu aidat meselesi artık çok ciddi bir "hayat meselesi" haline geldi.

Çözüm için ille de "terör meselesi" mi olmalı

DÜNYA KUPASINDA NEDEN BİR TÜRK HAKEM BİLE YOK

FIFA Dünya Kupası için;

2.5 milyon nüfuslu Gabon'dan;

6.5 milyon nüfuslu El Salvador'dan;

Afrika'dan, Katar'dan, Suudi Arabistan'dan hakem istiyor.

Ama Türkiye'den hakem istemiyor.

Niye

Bıraktık "yaşadığımız hüsranı";

Yalnızca bu soru bile yetiyor.

Yalnızca bu gerçek bile Türkiye'de hakem kurumunun dünya çapında nasıl bir itibar seviyesinde olduğunu göstermiyor mu

Hakemlik kurumunda düştüğümüz bu durum liglerdeki "güvensizliği" anlatmıyor mu

Hakem tartışmalarının, yasadışı bahislere karışanların yarattığı kaosu anlatmıyor mu

Bırakın yenilgiyi;

Bırakın hüsranı;