Emeklilik şartlarım nedir
SORU: 1 Kasım 1975 doğumluyum. 3 Temmuz 1995'te sigortalı oldum ve 4A'dan 1132 gün ve 4B'den de 1584 günü prim ödemem var. İki doğum yaptım. Emekli olabilmem için ne gibi şartlara tabiyim ŞENGÜLCEVAP: Emekli olmak için 20 yıl sigorta süresi, 5825 gün prim ve 52 yaş şartlarına tabisiniz. Doğumlarınız sigorta başlangıç tarihinden sonra ve aralarında
06.09.2024
161
