Yeni yasa yüzde 40 raporla emekli eder
SORU: 7 Temmuz 1978 doğumluyum. Hizmet başlangıç tarihim 1 Ekim 2004, sigorta (4a) tescil tarihim 1 Ekim 2004 olup toplam 3985 gün prim ödemem var. 2020 yılından beri çalışamıyorum. Yüzde 39 raporum var. Epilepsi hastasıyım. Dolayısıyla çalışamıyorum. Emekli olabilmek için ne yapmalıyım Günüm yeterli mi Bu arada askerliğimi de 18 ay olarak yaptım.
16.01.2025
184
