Bazı ülkelerdeki giriş Türkiye'de de sayılır
SORU: Abim 8 Ocak 1966 doğumlu. 1988'de işçi olarak yurtdışı girişi var. Çalışma günlerini ilgili konsolosluktan aldı. 1 Ekim 2003'te tarım Bağkur'una prim ödemeye başladı. 3450 gün prim ödedi. 4A'ya da 30 gün prim ödemesi var. Bir yıl önce 540 gün askerliğini borçlandı ve bedelini yatırdı. Şu an toplam 4020 gün primi bulunuyor. En erken ne zaman n
16.03.2025
165
