Deniz Sipahi

Hürriyet

Pınar'sız Karşıyaka

Herhalde dünya tarihinde böyle bir sponsorluk olmamıştır. Biraz araştırdım, rastlamadım. Bilen, okuyan olur beni de bilgilendirirse sevinirim.Selçuk Yaşar'ı yakından tanıdım. Hem de akıl danışacak, bana yol gösterecek, dertleşecek ve sohbet edecek kadar yakından tanıdım. Bana göre Türkiye'nin en önemli sanayicilerinden biriydi. Çünkü Selçuk Bey; sa

İtibar yönetiminin akordu nasıl yapılacak

DÜNYA değişiyor mu Değişiyor. Bizler bu sürece ne kadar adapte olabiliyoruz, çalıştığımız şirketler, kurumlar Adapte olanlar var, zaten onlar yollarına devam ediyor. Edemeyenler ise o kadar bariz bir şekilde fark ediliyor kiİtibar yönetimini Türkiye'deki en önemli ismine sordum.Salim Kadıbeşegil yanıtladı ve dedi ki:"Kurumsal iletişimin temel misyo

Omodern Don Kişot'tu adı Yasin Tokat'tı

2010 yılının sonbaharıydı.Yasin Tokat ile Denizli Güney'de Pamukkale Bağcılık'ta buluştuk. Bir gün boyunca bağların arasında kaybolduk, sohbet ettik, yemek yedik, dertleştik.Benim için unutulmaz günlerden biriydi.Dönüşte bir yazı yazdım.Dedim ki;"Eğer bir fikriniz varsa, o fikri hayata geçirebilecek iddianız, enerjiniz varsa.. Bir Don Kişot gibi ha

Dengeler değişti turizmde yeni bir strateji gerekir

TURİZMDE herkes sıcak sezonu bekler. Temmuz, ağustosta Türkiye'nin her yerinde doluluklar yüzde 100'e yaklaşır. Bu yıl farklı yorumlar duyuyoruz.Geçen yıldan bu yana konaklama fiyatlarında ciddi artışlar olduğunu biliyoruz. Hem Avrupa pazarında, hem Rus pazarında,hem de iç pazarda Türkiye'de tatil yapmak isteyen müşteri profili için fiyatların yüks

Sisam'da o gece ben de vardım

O gün, o tarihi buluşmada Sisam'da ben de vardım.Atina Temsilcimiz Yorgo Kırbaki2001'in sıcak bir haziran gününde şöyle yazmıştı."Türk ve Yunan dışişleri bakanları İsmail Cem ve Papandreu, Ege'nin iki yakasındaki yakınlaşmanın birinci yıldönümünü hayli gecikmeli de olsa kutluyorlar. Önce Sisam adası sonra Kuşadası'nda. Cem gelecek diye Sisam'da ade

Aile anayasası olan kaç şirket var

Türkiye'nin iş dünyası, köklü aile şirketleriyle dolu. Her biri, bir başarı hikayesi, bir emek öyküsü. Ama ne yazık ki bu öyküler çoğu zaman ikinci ya da üçüncü nesle geldiğinde tatsız sonlarla noktalanıyor. Özellikle de Ege Bölgesi'nde birçok şirketin böyle kötü sonlarına tanıklık ettik.Peki neden Neden bu kadar parlak başlayan hikayeler, nesil de

Liman kenti İzmir'i sanatın da limanı haline getirdi

Lucien Arkas'ın vizyonu sadece sanat eserlerini sergilemekle sınırlı değil. Onun amacı, sanatın toplumun her kesimine ulaşmasını sağlamak. İzmir'deki sanat merkezlerinde, çocuklardan yaşlılara, amatörlerden profesyonellere kadar herkes sanatla buluşuyor. Bu merkezler, aynı zamanda sanatçılar için de bir ilham kaynağı oluyor. Burada düzenlenen atöly

Altın ödülü çoktan hak ettiler

BİR üniversite düşünün: Kampüsünde dolaşırken her köşede bir başarı hikayesinin izlerini görüyorsunuz.İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü'nü (İYTE) yakından takip edenlerdenim. Şahane işlere imza attılar.Rektör Prof. Dr. Yusuf Baran, ne kadar gurur duysa azdır.Türkiye Üniversite Memnuniyet Araştırması (TÜMA) 2023 Genel Memnuniyet Sıralaması'nda Türkiy

Olimpiyat yolculuğu başlıyor markaların desteği artıyor

Bu yazın iki önemli spor etkinliği vardı. Biri Avrupa Futbol Şampiyonası'ydı, bir diğeri de Paris'te yapılacak Yaz Olimpiyatları Türkiye sporda son yıllarda önemli başarılara imza atıyor. Bu da spor ekonomisini geliştiriyor, büyütüyor. Dikkat ederseniz; milli takımlarımız, kulüplerimiz daha fazla sponsor desteği buluyor. Bu destekler arttıkça altya

Marseille dizisinin gösterdiği gerçekler

DİZİ 2016'da yayınlandı galiba... Gerard Depardieu'nün başrolde olduğu "Marseille" dizisi, Netflix ekranlarına düştüğünde Fransa'nın en eski ve en büyük liman kentinin sokaklarına gözlerimizi çevirdi. Ancak bu diziyi sadece bir siyasi drama olarak görürsek yanılırız. "Marseille" aslında Fransa'daki derin sosyo-politik yaraların ve göçmen krizinin s